CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, June 12, 2011

with syafiq @ tesco ampang n pandan indah


semlm bwk syafiq jmpa aling (mmbe ofice aku) dia.dh lama x jmpa lah katakn...!!!aling tingin nk buli syafiq.haha...

memandangkn umh aling kt pandan indah n aku x tau nk p jmpalah kami b'3 @ tesco ampang...act 1st time gak smpai tesco ampang nih.2 pn guna garmin lah...klu x sesat barat aku...kehkehkeh...

jln jem n lmbat smpai pn relax ja aku drive sbb si syafiq nih asal dlm car seat mmbuta ja kja dia.huhu...dkt2 nk smpai syafiq dh tjga...

smpai2 dh 1.50pm trus cari tmpt nk lunch.lapaq dh x tahan dh nih.

aku n aling decide mkn kt nasi aym LINDA ONN @ tesco ampang.1st time mkn cni w/pun merata2 branch dia kn?syafiq x mau plak mkn nasi so order mee sup.walah2x...1/2 mngkuk dia mkn.pastu x mau jln suh aku dukung sbb berat perut kot mkn bnyk.huhu...nasi aym dia sdp lah...

google
gogle

abis mkn jln2 kt situ then trus ke pandan indah lepak2 kt umh aling.syafiq sg t'uja ada aquarium fish kt umh aling.siap masukkn tgn dia dlm aquarium lg.huhu...pastu tetiba lg t'uja bila nmpk ichigo ngn mimie.2jam kt umh aling mmg syafiq x duduk lngsung.asyik main ngn ichigo ja...ssu pn x mau mnum.

ni lah aling syafiq.wt aku jeles sbb muka 2org nih sma.msa nih syafiq 10bln
mimie atas meja.ichigo th landing kt bwh

sblm blk mndikn syafiq n 6.15pm gerak blk...cm biasa sepjg blk syafiq mmbuta.7.15pm br smpai umh...


p/s: lupa nk snap pix.so amik dr google n f/book...

No comments: