CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, July 7, 2011

alhamdulillah...tamat sudah...

tgk2 entri last...28/6/2011.rupa2'y dh 10ari x update blog nih.adakah aku dh boring utk b'blog...???x lah...mna blh...br start x kn nk stop...kna update jgk sbb free2 blh bukak n tgk blk our life journey yg ada kala'y manis,masam,masin,pahit,tawar mcm2 ada...haha...

sepjg 3thn our marriage alhamdulillah...semua'y dpt dihadapi b'sama."hadapi dgn senyuman" walau apa pn yg tjd...kehkehkeh...

eh eh.dok senyum sorg2 plak dok tingat blk kenangan sepjg 3thn.huhu...

yg pnting skrg dh x jauh sgt dah dgn abah syafiq...hatiku sgt lah suka yg t'amat sgt...9bln yg dtunggu dh tamat sudah...alhamdulillah sgt aku n syafiq dpt lalui tempoh 9bln nih dgn jaya'y...ceewah...mcm aku n syafiq plak yg training...

2/7/2011 tamatlah sudah training abah syafiq...sbb 2 aku x update lama...sibuk bcuti @ kuantan jumaat-isnin.dh blk bcuti pn sibuk melayan 2branak.syafiq n abah dia.huhu...arini br sempat nk update tau!!!

msti org kata aku cewi kn?biaqlah.dh laki aku...suka ati lah aku nk layan smpai x sempat nk b'blog.sapa yg x pnah merasa dok jauh dgn laki n family (hanya b'2 dgn ank) pls shut up k!!!dh rsa br tau betapa cewi'y bila dpt jmpa n dok skali blk.lalalala...

tp jap ja...abah syafiq ckp isnin nih dia kna lapor diri kt port klang n kna naik kapal 1bln...so pas 1bln br jmpa blk...so cmna...?dpt dok dkt pn still cm jauh gak kn...?huhu..."hadapi dgn senyuman..."


p/s: syg.w/pun pas training kita dpt dok skali hanya 1week tp rsa bahagia sgt!!!paling bahagia tgk syafiq main2 n gelak2 dgn awk...

No comments: