CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, August 14, 2011

cian syafiq...ibu mintak maaf... :'(


lepas bbuka semlm (bubur lambuk.masak simple ja sbb abah syafiq x dak...kja..) aku mndi.pas mndi aku pn masuk lah pakai bju dlm bilik.msa dok pakai bju cm biasa lah syafiq akn kluaq masuk blik main2 ngn aku...

dh settle aku pn ajak lah syafiq kluaq.cm biasa aku suka ttup semua pintu bilik sbb takut syafiq masuk bilik tnpa pngetahuan aku yg kadang2 t'tdo msa tgk tv.haha...

masa ttup pintu syafiq dok tggu aku kt engsel pintu.aku ttup ngn slumber x perasan syafiq letak jari dia kt celah engsel 2.

pintu ttup ja syafiq pandang aku n dgr suara dia cm tkejut then dia teriak.YA ALLAH!!!ASTAGHFIRULLAHHALA'ZIM....tgn syafiq tsepit... :'(

aku bukak pintu cpt2 n trus dukung dia...aku pn nangis skali sbb aku tau mmg sakit yg t'sgt2...!!!MAAFKAN IBU SYAFIQ...uhukuhuk...

aku dpt rsakn klu aku yg kna msti aku t'duduk n rsa nk pitam.

dkung bwk syafiq baring sambil tiup2 jari dia.yg kna jari hantu n jari manis tgn kanan dia.bengkak n ada line darah beku kt 2jari 2...

aku amik ais ketul balut ngn sapu tgn nk tuam jari dia tp dia x bg...aku curi2 jgk tuam.sedih sgt sbb 1st time syafiq nangis yg dia sakit sgt2.siap dgr dia b'adoi...

slalu klu dia sakit skit2 dia akn mntk aku amikkn mnyk angin.kali ni aku nk sapu mnyk angin pn dia x bg...nangis ja...sakit sgt lah 2...

dh lama ckit aku pjuk2 br dia ok...pasni aku rsa dh serik sgt nk ttup pintu.kna bg syafiq x dak kt situ br aku akn ttup kot...


p/s: SYAFIQ...IBU MNTK MAAF SBB IBU TTUP PINTU SMPAI T'KAPIT JARI SYAFIQ...WAAAA....SEDIH SBB SLH IBU X TGK BTL2...


No comments: