CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, August 24, 2011

syafiq @ jln TAR 22082011


aritu abah syafiq gitau dia x dpt cuti rya...so aku pn dh mintaklah kbenaran dia nk blk kg ngn syafiq n dh deal pn dgn paklong syafiq aku nk tumpang blk kdh...

memandangkn abah syafiq x dpt beraya skali psiapan rya aku ngn syafiq pn ala kadar ja lah...ada lah jgk bju br...tp aku x dak mood nk wtkn syafiq bju melayu cm thn lepas.utk syafiq just jeans n t-shirt ja...ok ja lah kn...?

ni lah pix rya thn lepas...
isnin br nih abah syafiq blk belayar dia bgtau plak dia dpt cuti 27/8 (sabtu) - 30/8 (slasa-1st rya).rya ke-2 dia dh kja...YAHOOO!!!!dpt jgk beraya dgn abah syafiq...so cancel blk kg dgn paklong syafiq...tp nk blk cni nnti kna tumpang paklong syafiq jgk sbb abah syafiq dh blk kl ptg rya...

alamak!!!ni nk kna p bli bju melayu kt syafiq nih.so mlm 22/08 aku pn ajak lah abah syafiq p jln TAR...haish!!!ramai toi org!!!bhimpit2!!!sib baik abah syafiq larat dkung syafiq.klu aku mmg surrender lah nk dukung budak 13kg nih...haha...

punya lah bnyk2 gerai kt jln TAR 2 bju melayu budak x bnyk choice...klu jmpa pn x jmpa plak colour yg dicari.ada plak jmpa colour saiz plak x dak.cmna nih...?

tgh dok cari2 2 hujn rintik2 plak!!!sib baik x lebat.tp abah syafiq dok ajak aku blk dh.aku x mau slagi x jmpa bju melayu utk syafiq.so aku pn suh lah abah syafiq cari tmpt mna2 lepak ngn syafiq n aku yg p cari bju syafiq.saiz dh tau sbb dh ukur kt gerai sblm tuh.saiz 18.

aku pn p lah besesak2 sorg diri semata2 nk cari bju syafiq.sma gak...ada saiz tp x dak colour yg aku nk.

@last...ALHAMDULILLAH...jmpa gak...jmpa colour yg aku nk tp kna tggu jap.org gerai 2 p amik stok.tunggu punya tunggu adoyai...saiz 18 dh abih...pk punya pk punya pk...dok ukur antara saiz 18 n 20 cm lebih kurang n aku pn tpksalah jgk amik saiz 20...huhu...

abih bli p cari syafiq n abah syafiq.amboi3x...depa dok kt port baik punya...port geng2 DBKL...ada canopy n krusi kt situ...jmpa2 trus ukur ke bdn syafiq.syafiq kn bsr...so ok ja...blh ja pakai...labuh tgn n labuh seluar ja kna potong...

syafiq yg x tau dok diam...

port abah syafiq ngn syafiq time dok tggu aku 
mnum ssu dlu sblm blk sbb dlm keta syafiq akn ttidoq...
jln TAR

p/s: bju syafiq wrna apa...?TUNGGU!!!yg penting sedondon ngn ibu n abah dia ok...tp x lah mcm thn lepas...thn lepas'y bju rya syafiq n abah syafiq sekayu...haha...

No comments: