CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, May 24, 2011

ADIK balik

arini aku rsa best yg t'sgt best sgt sgt sgt sgt sgt...!!!ha...ambiiiikkkk!!!!bnyk btl sgt kn...???!!!!nk menunjukkn keterujaan la...huhu...


dgn bespren dia IDA bling bling.pix pn dr ida...
act adik aku yg dok study kt dublin ireland blk bcuti smpai abis rya nih...dia smpai KLIA 7.45am td.then aku suh ja dia naik ERL/bas ke KL sentral.dkt ckit nk amik kn...?lgpun klu suh aku amik kt KLIA ntahlah apa akn jd...aku x tau sgt selok belok sna...nk suh abg long aku amik tp dia x dak keta...abg long br trnsfer ke cni.keta dr miri blm smpai...

memandangkan beg dia smpai ptg nih so senanglah dia dtg KL sentral x yah nk heret2 beg kn...?beg dia yg blm smpai 2 dia suh ja antaq trus ke kedah.family amik kt sna...

aku pn dh x sabaq dh nk jmpa dia.aku gitau lah smpai kl sentral nnti fon n aku p amik n antaq dia blk umh aku n aku dtg office blk.

tp smpai skrg blm dpt jmpa lg adik aku nih sbb dia kata klu nk hntaq dia blk umh aku better amik dia time aku blk kja nnti.leh dia p jln2 kt kl dlu...dia ckp rindu nk jln2 kt kl...PULAK!!!org cmni pn ada ka...?kita dh x sabaq nk jmpa dia blh nk enjoy2 lg.dh lah sorg2 ja...adik aku nih mmg lain ckit.w/pun ank bongsu tp sorg yg sgt independant.aku lg mnja dr dia.huhu...

memndangkn dia nk aku amik dia blk kja nnti ok lah...layankn aja lah kn...?just aku pesan ngn dia jln tmpt ramai org.jgn jln tmpt2 sunyi sbb risau gak kes simbah2 asid yg bleluasa skrg nih kn...?adik aku ckp dia tau gak psl kes nih tp dia x tau yg kes nih sgt serius.dia ingat biasa2 ja...


p/s: adik.be carefull k...ptg nnti aku p amik hg tau.hehek...

7 comments:

nurzurida said...

wah..alhamdulilllah dah sampai pom chuai...hehe..kim salam dia kak ngah! ida bertolak dr Dublin jup lagi...smpe ptg rabu.insyaAllah...hehe...:0
wah, excited nak jumpa Chuai tuh! hehe....selamat2!!!:) muah3 utk sapik!!!:)

ibu syafiq said...

x jmpa lg pn...dia jejln dlu...blk kja satgi br amik dia...
k lah.ida take care k...

Hafirdaus said...

ni mesti ambik medic

LYAfrina said...

bestnyer study overseas..
cuti lama ni.. blh duk puas2 dgn family

ibu syafiq said...

fidaus: a'a...adik aku amik medic.br ja p sna bln 9thn lepas...

lya: best kn?rzeki dia...akk dia x pndai cm dia...haha...klu x silap dia cuti summer kot...puas lah dia dpt blk smpai rya...

Rasmuna Mun said...

wah!!!syok jumpa adik-bradik kan...???

ibu syafiq said...

2 lah...yg dok m'sia pn susah nk dpt jmpa.yg dk o/sea lg lah...hehek...