CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, May 10, 2011

bengang tp sbr ja lah...

blk kja td singgah psr mlm dkt umh nk bli juadah bukak posa ganti aku...

msa kt area psr mlm 2 drive slow2 lah kn sbb jln sempit keta dok paking kiri kanan jln.sambil2 cari port nk parking jgk...

smpai kt 1 simpang nmpk ada keta juara kaler kuning cm nk lalu dpn aku so aku stopkn keta.tetiba rsa ada benda langgar bumper keta.aku pn nengok lah blkg.itu apek cina naik mto dh langgar wa punya bumper keta la...uhukuhuk...

pastu dia lalu tepi keta n aku bukak la tingkap.dia ckp "sorry2.ingat u nk jln trus tp u brnti".aku pn dgn muka yg bengang ckplah "u nmpk x keta dpn 2...?x kn i nk jln jgk...?".then dia ckp "sorry2.x dak apa pn keta u...".hah???!!!x dak apa dia ckp...???!!!yg bunyi kuat 2 apa'y...?x kn lah x tjejas langsung...???

tp memandangkn aku posa arini aku sbr ja lah...ada hikmah'y 2...apek cina 2 pn blah lah...aku nk turun tgk pn susah sbb bnyk keta dok follow kt blkg.

bila dpt parking trus aku turun tgk.waaaaaaaa...ada kemek ckit n ada retak jgk bumper...uhukuhuk...x pa lah...nk wt cmna kn...?

3 comments:

~ataicha~ said...

sabar ye pn suhai.. huhuhu.. nak wat cam ne kan.. apek tu pun ntah ke aman dah..

cikpuanhady said...

huhuhu..sabau je lah apek tu belah macam tu je..huhu..

Jom join :Nak menang souvenir dari Swiss? Meh join MBS Giveaway

Belog kami :Notre Belle Histoire

ibu syafiq said...

2 a psl...sbr ja lah...ada hikmahy 2...apek 2 pn cm takut2 msa gitau td...x pa lah...x au nk kata apa.huhu...